Auto przegenialne w swojej prostocie. Silnik mimo upływu lat wciąż dynamiczny, tym bardziej, że w moim egzemplarzu moc została podkrecona do ok 90KM. Do tego zawieszenie zostało zmienione na sportowe. Jest twarde i auto świetnie trzyma się drogi. Oczywiście na naszych drogach trzeba uważać przy takim zawieszeniu żeby zębów nie zgubić, ale czasem po prostu lepiej zdjąć nogę z gazu. Ponadto, piękny, złoty kolor nadwozia, szerokie zderzaki i czarne alusy, przydałyby się dystanse albo szerokie stale- jestem fanem german style'u ;) Brak korozji, tylko w jednym miejscu zrobiona zaprawka. Jedyne co mi nie odpowiada, to słabe wyciszenie, mogłoby być nieco lepsze, ale to taki mankament malutki, że już się do tego przyzwyczaiłem. Wcześniej miałem Mk2 w gołym dieslu i przyznam, że turbo duużo daje, różnica w mocy jest baaaardzo odczuwalna. Polecam to auto każdemu kto myśli nad kupnem, jeżeli znajdziesz godny uwagi egzemplarz- kupuj. Te auta będą już tylko zyskiwać na wartości.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD 70KM 51kW
[l/100km]