Silnik
: Ten silnik jest NIEZAWODNY Bez wahania polecam silnik 1.6 TD, tylko wlewać paliwo do baku i jeździć. DOSŁOWNIE. Silnik doskonale chodzi, nawet z dużym przebiegiem ponad 460.000 km, auto jeździ niesamowicie. Jest to solidna niemiecka jakość. Inne silniki innych marek to już dawno byłyby na złomie, nawet dużo młodszych samochodów, np. (golfa III, tam silnik to jest dużo mniej wytrzymały -NIE POLECAM wogóle tego samochodu) ale nie golfa II 1,6 TD. Sam byłem zaskoczony ile ten silnik może i jaki jest wytrzymały pomimo takiego dużego przebiegu, zresztą to samo mówi za siebie. Przyśpieszenie nie powala na kolana jak na dzisiejsze czasy, gdyż do setki ma ponad 16 sekund, ale dotrzymuje kroku innym na światłach jak się umiejętnie wrzuca biegi, obsługuje pedałem sprzęgłem i gazu. Na autostradzie w niemczech, tam gdzie nie ma ograniczeń prędkości, rozspędziłem się maksymalnie po długich kilkudziesięciu sekundach do 173 km/h. To znakomity wynik jak na ten wiek, ale jest strasznie głośno w środku przy tej prędkości. Oczywiście NIE POLECAM tak szybko jeździć, na polskich drogach. Sami widzicie jakie one są, a po drugie u nas w Polsce jest ograniczenie prędkości do 130 km/h max (autostrada). Spalanie jest na bardzo niskim poziomie jak jeździmy oszczędnie -5,5 litra na 100km. Przy ostrej jeździe (na maxa wciskając wskazówke obrotomierza) to spalimy ponad 7 litrów.