Układ hamulcowy
: dość przeciętne hamulce, ostatnio często się zapowietrzają...
Inne
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 70 KM, wystarcza w zupełności, by jechać w 4 osoby na tygodniowy biwak w bieszczady. Zawsze odpala (za wyjatkiem mrozów poniżej -25 stopni C). Aha, i olej jeszcze teraz jest od wymiany do wymiany, bez dolewek (co 10000km).
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 5 biegowa, wydaje mi się, że w trasę 6 by się przydała.
5,0
Układ jezdny
Wersja GTD, zatem mam seryjne twarde zawieszenie i dodatkowo amortyzatory przechyłów z przodu i z tyłu. W zakręty wchodzi jak marzenie a jednocześnie radzi sobie z każdą nawierzchnią (od sypkiego śniegu na zimówkach aż po autostradę)
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Dość ubogo, ale taka wtedy byłą stylistyka. Przynajmniej nic mi nie skrzypi.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnica mi sieprzytkała, pewnie ze starości. Trzeba by wyczyścić...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuużo miejsca. Naprawdę.
4,0
Wyciszenie
Do prędkości 90km/h można swobodnie rozmawiać, potem jest ciut głośniej. Za to na postoju nie słychać, że to diesel... cichutko sobie klekocze;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo jeździłem, w różnych warunkach i o różnych porach. Spalanie oscyluje wokół 5 litrów na 100km. Choćbym nie wiem jak jeździł, nie wahnie się więcej niż o litr na plus bądź na minus. .....a to duży plus ;-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko wymiana oleju, raz paska rozrządu no i filtry. Tak jak w każdym aucie. Ale nie w każdym aucie można to wszystko zrobic za 250 pln.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD 70KM 51kW
[l/100km]