Nwet najmłodsze auta mają 12lat więc trzeba mieć na uwadze naturalne defekty typu starzenie elementów gumowych,ale jeśli komuś uda się kupić auto z pewnej ręki nie rozbity(nie koniecznie huhany)można nim długo poeździć stosując podstawowe czynności obsługowe. Jeżeli ktoś obawia się diesla bo zimą nie zapali niech zapomni o tych strasznych opowieściach przy -10lub-20,dobre świece i wtryski a odpali nawet przy osłabionym akumulatorze po ponad 200000km. Polecam wybór turbodiesla mój ma tylko 60KM ale są też 70KM a nawet 80KM z intercoolerem te wersje nawet do dziś pogonią ni jednego bęzyniaka. Ceny części zamiennych są naprawdę niskie a trwałość dobrych producentów bardzo wysoka, oczywiście podruby też są ale ja unikam.
Wrażenia
4,0
Silnik
zimny trochę klekoce,elastyczność ok.na V-tce od 60km/h
5,0
Skrzynia biegów
super przełożenia,krutki skok lewarka,czasami zgrzytnie wsteczny
4,0
Układ jezdny
zawieszenie bardzo bezpieczne i trwałe,niestety głośne na naszych dziurach
Komfort
3,0
Widoczność
słaba widoczność w lusterkach bocznych,do tyłu przeszkadzają tylne słupki
4,0
Ergonomia
wersja CL nie ma elektryki i wspomagania kierownicy ale nie jest żle
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
żadnych problemów z zaparowanymi szybami i ogrzwaniem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie narzekam,3 kumple którzy jeżdżą zemną do pracy też 140km dziennie
4,0
Wyciszenie
ok.jak wszystkie łożyska dobre 110-130 prędkość podróżna
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6l miasto,5l trasa przeglądy we własnym zakresie nie w ASO
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość materiału i montażu jest większa niż np.w francuzach więc wcale nie jest dziwne,że jest więcej wart
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nawet jak szlag trafił p.wtryskową jechał dalej tylko,że słabszy