Ładne auto o ile nie jest przerobione przez jakiegoś wiejskiego tuningowca. Oprócz radia nie zmieniłem w tym aucie nic (oczywiście jeśli chodzi o wygląd). Wszystko z fabryki.
Wrażenia
3,0
Silnik
Kipeksa moc, głośny jak diabli, wszystko się trzęsie. W zamian jest mało awaryjny a większość usterek da się usunąć we własnym garażu
2,0
Skrzynia biegów
Wajha skrzynki biegów chodzi makabrycznie. Szczególnie przy wysokich mrozach trzeba mieć ogień w prawej ręce żeby zmieniać biegi
3,0
Układ jezdny
Strasznie toporny
Komfort
3,0
Widoczność
Dobra, chociaż lusterka boczne są kiepskie
4,0
Ergonomia
OK
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po właczeniu ogrzewania śmierdzi mi w aucie przyprawą do zup "maggi". Muszę rozebrać i sprawdzić czy jakiez zwierzę tam nie zdechło.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 osób się mieści
2,0
Wyciszenie
Od 120 km/h zaczyna się robić nieznośnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po prostu diesel. Średnio 6,1 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Polecam, bo to jednen z najmniej awaryjnych pojazdów na ziemi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mało gadżetów więc nie ma się co zepsuć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiódł. Podejrzewam, że to auto przeżyje niejedno tiko, martixa i inne badziewia.
Z poważniejszych usterek to tylko sprzęgło się rozsypało (koszt 400 zł)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D 54KM 40kW
[l/100km]