Tani w zakupie i eksplatacji, solidny i nie sprawiający problemów, auto do katowania na codzień w polskich warunkach (tylko skrzynia musi byc 5 bo mozna ogłuchnac)
Wrażenia
3,0
Silnik
troche klekocze na zimnych obrotach poza tym jak na taki silnik to całkiem nieżle pyrka
4,0
Skrzynia biegów
ogólnie wporzo
4,0
Układ jezdny
tak w zakrętach jak i na prostej jedzie tam gdzie chcemy, trochę twarde zawieszenie i tłucze na dziurach ale coś za coś
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu super, tył troche gorzej
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką i działa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie bardzo dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super z tyłu troche gorzej ale ogólnie jak na takie gabaryty spox
2,0
Wyciszenie
masakrycznie głośno powyżej 90 km/h (skrzynia 4) po 4 godzinach jazdy wizyta u laryngologa gwarantowana
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali mało tak na trasie jak i w mieście, części tanie jak do poloneza, czasem się coś posypie jak to zwykle w takim autku bywa, przeglądy tanie
5,0
Stosunek jakość/cena
opłaca się i już
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przejechalem 30000 km i wymieniłem amortyzatory,uszczelke pod glowica,swiece żarowe i pompe paliwowa łatałem, więc nie najgorzej
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze się nigdy nie zepsuł zebym nie mógł dalej jechać
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D 54KM 40kW
[l/100km]