motor o stosunkowo niewielkich osiągach (chociaż ciągałem przyczepę 1t po górkach Jury i sobie dobrze radził) za co rekompensatą jest niskie zużycie paliwa oraz niezniszczalność.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
szeroki tylny słupek
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód którego utrzymania się nie czuje - zrobiłem ponad 300000 i wymieniłem amortyzatory po 200tyś z oryg. a w tej chwili do wymiany są poduszki pod silnikiem i pierdoły z elektryki
5,0
Stosunek jakość/cena
Lepiej przy zakupie "dołożyć" a potem nie myśleć o naprawach jeżli oczywiście zakupimy od "normalnego" użytkownika
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli pilnuje się leju, filtrów i częsci które zużywają się przy eksploatacji jest to samochód nie do zajeżdżenia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
200000-wymiana amortyzatorów;
300000-wymiana poduszek pod silnikiem;
pewnie w ciągu następnej 100 sprzęgło i skrzynia.
Silnik prawie zerowe zużycie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D 54KM 40kW
[l/100km]