Silnik
: Bardzo niskie spalanie, kultura pracy, nie wymagający wkładu.
5,0
Całokształt
Jest to moje pierwsze auto i mam je już 9 lat i nie zamieniłby się na żadne inne, jednym zdaniem to zajefajny samochód i bardzo tani w zakupie i eksploatacji.
Wrażenia
4,0
Silnik
O osiągach tego silnika się nie \"mówi\" bo ich niema ale za to jest tai w eksploatacji, po czterech latach wymieniłem końcówki wtrysków i silnik chodzi jakby ściągnięty z igły i to w zasadzie cały remont silnika.
3,0
Skrzynia biegów
Raz wymieniałem plastik od wstecznego przy drążku zmiany biegów bo jedynka czasem wskakiwała. Poza tym ok.
4,0
Układ jezdny
Normalnie nic nadzwyczajnego. Dopiero po zmianie na komplet od GT jest super.
Komfort
4,0
Widoczność
W lusterkach wszystko widać a słupki nie przeszkadzją.
3,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po przejechaniu dwóch kilometrów w 16-sto stopniowym mrozie w kabinie jest ciepło.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest dobrze, a z tyłu jeszcze nikt się nie skarżył. Chyba nie mieli dość odwagi :)
2,0
Wyciszenie
No klekota słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To chyba jego największy PLUS bardzo małe spalanie. A naprawy to końcówki drążków i zawieszenie po po 5-iu latach, po 4-ech końcówki wtrysków i z takich pierdołów jak przeczyszczenie odpływów szyberdachu i pospawanie tłumika, oraz od czasu do czasu lakiernik po zimie i to w przeciągu 9-ciu lat na tyle całość oceniam na jakieś 3000.
5,0
Stosunek jakość/cena
Lepiej niemożna trafić, super samochód za naprawdę małe pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klamki to zgroza MKII, ale po zmianie na klamki kasetowe jest zdecydowanie lepiej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek brak a zasadzie co to znaczy? :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D 54KM 40kW
[l/100km]