Tani samochód, fakt trochę stary i jeździ ich trochę po naszych drogach, więc tych co chcą się wyróżniać odrzuci. Tani w eksploatacji, naprawach. Głównie kosztami się kierowałem przy wyborze auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeśli chodzi o kulturę pracy to jak to Diesel, klekocze, ale dośc dobrze wyciszony. Nie jest to motor do szpanowania, czy wyscigów, bo straszny muł - Ma jechać, być oszczędny i niezawodny i taki jest ;)
4,0
Skrzynia biegów
1 i 2, strasznie krótkie. Na 3, 4 i 5 daje radę, chociaż z wyprzedzaniem jest dość ciężko.
4,0
Układ jezdny
Twardy, ale pewny w prowadzeniu. Trzyma się drogi bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra - zarówno do przodu, tyłu, jak i na boki.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i czytelne. Jakość materiałów na dobrym poziomie jak na auto z lat 80\'.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Właściwie bardzo dobrze, jedynie brak klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze, miejsca jest wystarczająco. Brakuje jedynie bagażnika, jeśli chce się wyjechać na więcej niż weekend z 4-5 osobami na pokładzie.
4,0
Wyciszenie
W środku dosyć cicho. Zwłaszcza na niskich obrotach, na wyższych trochę gorzej, ale nie jest najgorzej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobre, tanie auto. Większość napraw da się przeprowadzić samemu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę ok. 3tyś zł możemy mieć tanie auto, w dobrym stanie mechanicznym jak i blacharskim, tanie w zakupie i tanie w eksploatacji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fakt, że jeżdzę nim dopiero 5 miesięcy, ale nie ma żadnych usterek jak narazie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Właściwie to nie wiem czy mogę się jeszcze wypowiadać na ten temat. Nic prócz łożyska i zacisku hamulcowego z poważniejszych rzeczy nie wymieniłem. Zaczyna coś stukać w zawieszeniu - prawdopodobnie końcówki drążków - koszt niewielki, ok. 20-30zł/szt. Wymienię samemu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D 54KM 40kW
[l/100km]