Karoseria
: 17 lat i nie ma korozji poza miejscem, gdzie był uszkodzony (z tyłu pod zderzakiem)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: zatykanie się odpływu z chlodnicy
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość niski moment obrotowy pozwala osiągać moc przy małych obrotzach.
Podobno mankamentem tych modeli jest zatykanie się odpływu z chłodnicy - u mnie też był zatkany - trzeba tam zaglądać, bo się przegrzeje.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze, cicha, begi wchodzą dobrze. Wsteczny czasem chrząknie...
Niestety b krótka
5,0
Układ jezdny
Twarde zawieszanie mocno trzyma się drogi. Niestety mało komfortowe
Komfort
4,0
Widoczność
Tylne i przednie słupki potrafią sporo zasłonić...
4,0
Ergonomia
Radio w kiepskim miejscu...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje szybciutko, chlodzi tez nienajgorzej, kiedy gorąco. Natomiast szyber jest kiepski - otwiera się w 1 stronę i szum wiatru jest hałaśliwy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, gorzej z tyłu
3,0
Wyciszenie
Przy 120 to już jest masakra, mocne szumy powietrza, 3,5 obr. też już słychać...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9 na trasie, 10 w miescie - przy spokojnej jeździe. Tylko tak jeżdzę więc nie znam innych wyników
4,0
Stosunek jakość/cena
Warto wydać 4500 i kupić 17 letniego Golfa niż wydac tyle samo i kupić cos nowszego. W oplu sypie sie blacha (najdrozszy interes), fiat wytrzymuje 70 000 km,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszytko działa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Musiałem zrobić remont generalny uszczelka pod głowicą, pierścienie, przewody, olej, filry, przegub - koszt całości 470 zł. Bez remontu też by jeździl.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i KAT 90KM 66kW
[l/100km]