Niezbyt głośny jak na samochód o mocy 135 KM. Silnik zaczyna żyć już przy 2500 obr/min (dobre przyspieszenie), odcięcie zapłonu przy 6500 obr/min
4,0
Skrzynia biegów
Nigdy nie remontowana (jak do tej pory) biegi od 2 do 5 ładnie zestopniowane, problem z wrzuceniem 1 kiedy samochód powoli jedzie
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Dobrze ustawione słupki przednie i tylne nie zmniejszają pola widzenia. Tylne słupki nie przeszkadzająrównież w czasie cofania. Powinno się jednak zwiększyć lusterko wewnętrzne na troszkę większe niż standard ponieważ nie obejmuje ono całej tylnej szyby.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja i szyberdach robią swoje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zbyt wysokie fotele. Mimi wielu prób ustawienia fotela wg moich potrzeb nie udało mi się tego zrobić taj jak bym sobie życzył. Jednak trzba zauważyć, że jest dużo przestrzeni z przodu jak i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Gdyby nie niewielka dziura w łumiku prawdopodobnie na biegu jałowym nie słyszłbym silnika wogóle. Silnik zaczyna przeszkadzać dopiero przy prędkości obrotowej ok. 5500 obr/min a tak to trochę powyżej standardu dla tej klasy samochodu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy pojemności 1781 ccm w miście z włączoną klimą pali 10,5litra/100km. Na trasie nie sprawdziłem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krótko mam ten samochód żeby coś stwierdzić na tak lub nie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To jest w zasadzie nie możliwe bowiem samochód sam o tym za wczasu informuje. (wbudowany komputer pokładowy)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf II 1.8 GTI 16V 139KM 102kW 1986-1990