Silnik rzadko spotykany w golfach, amerykanska wersja 1.8 (RV). Naprawde wgniata w siedzenie nawet przy LPG, duzy moment, auto zbiera sie od 2k bardzo ladnie a powyzej 4k jest POWER ;]. Jak na 300kkm chodzi doskonale, zuzycie oleju ok 1l/10000km.
4,0
Skrzynia biegów
jak na ten przebieg nie mam wiekszych zastrzezen
4,0
Układ jezdny
Troszke miekki (ale to przez USA wersje). Komfortowy, nic sie nie tlucze.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi sie wysoko, szyby duze, wszystko widac idealnie
5,0
Ergonomia
VW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Naprawde tu bym dal nawet 6+. Dzieki szyberdachowi ze smiesznym wymyslem zwanym CLIMACONTROL nawet gdy na zewnatrz jest +35stopni mozna jechac z zamknietymi szybami i jest OK!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawde jest duzo miejsca, mozna jechac w 4osoby + bagaz i jest ok!
3,0
Wyciszenie
Moglo by byc lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na swoje osiagi jest dobrze. Po 1.8 spodziewal bym sie wiekszego zuzycia
5,0
Stosunek jakość/cena
za taka cene bardzo dobre auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zrobilem narazie 10tys km. NIC NIE NAPRAWIALEM
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
??? Oprocz normalnego zuzycia sie sprzegla przy tym przebiegu to NIC sie nie dzieje
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 GTI 112KM 82kW
[l/100km]