Układ hamulcowy
: 4x hamulce tarczowe naprawdę skutecznie hamują
5,0
Całokształt
Jak na ten wiek auta jest super. Dużo młodszych samochodów może taki \"dziadek: zawstydzic. Mój ma prawdopodobnie oryginalny przebieg 340tys., ale nie był nigdy bity i nie ma na nim nic rdzy jak i na karoserii tak i na podłodze. Nigdy chyba nie sprzedam tego samochodu
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 90 konny całkiem nieźle sobie radzi z tym samochodem. Przyspieszenie całkiem fajne, pościgać się można z naprawdę wieloma samochodami, elastycznośc też bardzo dobra
5,0
Skrzynia biegów
Biegi bardzo ładnie wchodzą, lepiej niż jakimś nowym nissanie mojego kumpla
5,0
Układ jezdny
Jest dosyć sztywny, może przez to że mój to wersja GT która jest trochę utwardzona i obniżona, ale przez to bardzo dobrze się nim jeżdzi, nie wygina się na zakretach
Komfort
4,0
Widoczność
Przeszkadza może trochę tylni słupek a tak to jest ok
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto klasy C to jak dla mnie rewelacyjnie dużo miejsca+spory bagażnik
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.8 wiadomo już musi coś niecoś wziąc, ale nie jest żle. Średnie spalanie ok 10l
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 3 tys. można kupic już auto w ładnym stanie. Niestety dobre egzemplarze trzymają się w cenie i za fajniejszą wersję 4-5tys. zł czy więcej za wersje \"specjalne\" nie powinno dziwic
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 7 lat w zasadzie popsuł się jakis czujnik w silniku, sonda lambda i jeszcze cos czego nie pamiętam
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]