Silniczek pracuje bardzo dobrze. Trochę brakuje mocy, ale to tylko 72KM, ogólnie bardzo udana solidna konstrukcja, idealna do LPG.Czasami się zadusi (gaźnik), Jedyne co denerwuje to to,ze przy przęłączeniu z benzyny na LPG nie zawsze na początku chodzi na wszystkie świece, ale po lekkim nagrzaniu jest ok.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest przeciętna, są lekkie problemy z wrzuceniem jedynki, mam 4 biegi i na trasie daje to sie we znaki.
5,0
Układ jezdny
Mój jest trochę obniżony co daje się głeboko odczuć na naszych drogach, chociaż dzięki temu zyskam na zakrętach i na wyczuciu auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Gdyby nie boczne lusterka na trujkącikach dałbym 5, a tak nie mogę. kto to tam wymyślił?
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasiegu ręki, za dużo przełączników nie ma, wiec doskonale, zresztą jak to w VW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewa idealnie, nawet w lato ochłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy jest doskonale, mam 186 cm i nie narzekam na brak miejsca, czy wygodę. Mam kubełkowe fotele więc trzymanie ok. A pasażer ..... nie jestem nim, musi sam się wypowiedzieć
4,0
Wyciszenie
Bywa głośno, szcególnie na 4 przy 140km/h, ale znośnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali przeciętnie, jak inne 1,6 czy to na wtrysku, gaźniku, czy inne. poprostu przeciętnie. Nie jest szczytem oszczędności
5,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniądze VW opłaca się kupić- to w końcu legenda, a Vw II jest udany i niezawodny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wysiadło mi podświetlenie tablicy rozdzielczej i tylnej rejstracyjnej ( nie wiem dlaczego- żarówki i bezp ok) ale zaradziłem sobie innym rozwiązaniem, pękła mi rurka przy silniku od wody i rurki termostatu co wchodzą w gumowe węże, ale zespawałem plastikiem i narazie ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 72KM 53kW
[l/100km]