na oryginalnym gaźniku 2ee częstym problemem jest falowanie obrotów i duże spalanie!
4,0
Skrzynia biegów
oprócz 5-tki którą trzeba poprawiać bo czasami wyskakuje przy wrzucaniu skrzynia sprawuje się dobrze.
3,0
Układ jezdny
samochód niebezpieczny do pokonywania zakrętów przy dużych szybkościach
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność spoko
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam wersję z szyberdachem więc trochę lepsza opcja na gorące dni, ogrzewanie też daje radę jednak przy każdym golfie spotykam się z niekompletnym ogrzewaniem tylnej szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie ma co narzekać na miejsce, jak na tą klasę wystarczy
3,0
Wyciszenie
trochę za głośny, szczególnie przy otwarciu szyb
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najgorszą opcją w tych modelach jest gaźnik sterowany elektronicznie, pierburg 2ee. automatyczne ssanie i same kłopoty z tym gaźnikiem, nikt nie chce podejmować się jego regulacji i napraw gdyż nie ma do tego części, najgorsze rozwiązanie vw w mk2. mój smok potrafi wypić ok. 14l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
gaźnik!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 70KM 51kW
[l/100km]