Jak na tę pojemność może być, demon to nie jest , ale do przodu jedzie.
3,0
Skrzynia biegów
Przecietnie, bo wlasciwie nie wiem jaka jest. Jedynka i wsteczny zgrzytają, ale to chyba wina sprzęgła. Drążek troche lata, trzeba by zrobić mechanizm włączania, wtedy bym mógł oceniać.
4,0
Układ jezdny
Twardy, może byk. Był bardzo twardy ale zredukowałem ciśnienei w oponach do zalecanego i jest lepiej.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Dostrzega się upływ lat w projektowaniu samochodów, ale w golfie na długiej trasie jest mi wygodniej niz astrze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cholera wie, trzeba by zrobić porządek z suwakiem sterowania, bo nie wszystkie pozycje dostępne. Na nogi lub na szybę dmucha, na resztę niekoniecznie.Ogrzewanie bardzo skuteczne ale okupione kłebami pary. Chyba nagrzewnica do roboty.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185 cm, jeżdże zwykle sam. Na długiej trasie jest mi wygodniej niż w astrze.
3,0
Wyciszenie
Słychać koła, szumi antena i koło drzwi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny, nie powiem.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tych cenach były francuzy z szemraną przeszłością, fiaty do naprawy i cieniaski z małym serduszkiem i dziwnym gażnikiem. Wybrałem starszy ale sprawdzony przez wieki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ma już ponad 220 tys. i sie trzyma. Coś podcieka woda do bagażnika, kitowałem połączenia blach ale nieskutecznie. Śledztwo w toku.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nie stwierdzono.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 60KM 44kW
[l/100km]