Fenomenalny samochód, kupiony w wieku 27 lat w stanie idealnym od pasjonata, robiony na częściach w aso. Autko mialo w wieku 18 lat odświeżony lakier (czerwony akryl, wiec marna szansa zeby słońce go oszczędziło). Jedyne co mozna byla mu ująć to lekkie zmatowienie na dachu od ów słońca - bo poza tym auto nie miało na sobie grama rdzy. Oryginalny ocynk w grubej warstwie robił swoje. Śmieszna ilość koni przy jego masie gwarantowała świetną dynamike po miescie, i akceptowalne osiągi na trasie. Długi piąty bieg pozwalał znacznie ograniczyć spalanie i hałas , przelotowe 100-120 były bardzo wygodne do podróżowania. Do tego wygodne zawieszenie, male ceny części, naprawa możliwa u każdego kowala a niektóre osobiście na podwórku. Gdyby nie chęć robienia kolejnego projektu - pewnie został by u mnie na dłużej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zaskakująco dobra dynamika, małe spalanie, przyjemna cicha praca, swietne wkręcanie na obroty, tani w utrzymaniu, objeżdża wiele nowoczesnych miejskich aut :)
5,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń, biegi wchodziły jak w masło
4,0
Układ jezdny
Na orginalnym zawieszeniu i rozmiarze opon - wygodny ponton, prowadzenie dobre chociaz mi osobiscie widzialo sie zeby go lekko utwardzić. Finalnie jednak uznalem ze ingerowanie w konstrukcje to profanacja w jego przypadku i został wygodnym golfem.
5,0
Karoseria
Przy sprzedazy ponad 28 lat i grama rdzy na karoseri.
Komfort
5,0
Widoczność
Wąskie słupki, duże przeszklenie, bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
Ergonomia jak na lata 80 , wszystko proste i w zasiegu reki, adekwatne do tej klasy pojazdu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimy w nim próżno szukać, ale ogrzewanie to istny piec węglowy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 60KM 44kW
[l/100km]