Silnik
: Baaaardzo ale to bardzo małe spalanie 148km za 15zl.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: instalacja gazowa II generacji to porażka, ale chociaż pali mało
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spala średnio 6,58l gazu teraz jest po 1,55PLN także przejechanie 100km to cena 10,5PLN z przewagą jazdy w trasie. Jest to jazda w dwójkę, prędkość do 110km i obroty do 3,5tyś. Auto kupiłem już z instalacją gazową, nie powiem sporo wsadziłem w tego golfika, ale przez 2,5 roku zrobiłem prawie 100tyś. km. Natomiast instalacja gazowa jest od 160tyś km(teraz na blacie 344km), także sądzę, że do pół miliona bez problemu przejedzie. Odnośnie napraw to auto proste jak drut więc wszysko można zrobić samemu, natomiast części tanie jak barszcz- końcówka 25zł mooga jak samo sworznie po 35zł, poduszki amorka z łożyskiem po 35zł lemfordera, rozrząd to pompa wody za 60zł i pasek za 25zł. Tak taniego auta nie miałem, niezawodny, tani, ekonomiczny. Gdyby nie pojemność i brak klimy to bym go nie sprzedawał. Dla młodego kierowcy czy też dla starszej opanowanej osoby jak znalazł. Serdecznie polecam. W tym aucie brak wspomagania to zaleta.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 60KM 44kW
[l/100km]