Jeśli ktoś potrzebuje długowiecznego auta a nie stać go na mercedesa to niech kupi golfa II
Wrażenia
5,0
Silnik
Golf to golf, stara technika to nie ma co porównywać do współczesnych samochodów, na 4-biegowej skrzyni ten samochod jest idealny do miasta
5,0
Skrzynia biegów
4biegowa skrzynia sprawuje sie bez zarzutu jak na 420 tyś( nie wiem czy jest oryginalna może juz któraś z kolei ) brakuje czasem 5 biegu w trasie, ale oceniajac czwórke to 5
4,0
Układ jezdny
nie potrzebne wspomaganie bo kierownica chodzi lekko i dobrze sie prowadzi, waży przecież niecała tone
Komfort
5,0
Widoczność
Stare auto, więc przez przesytu w kokpicie
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnica moglaby byc bardziej wydajna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca kierowcy, z tyłu też ujdzie
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu golf mnie zaskoczył myślalem ze 1.3 z gaźnikiem bedzie łykał hektolitrami paliwo z uwagi na gaźnik a tu wiecej niz 6 litrów nie wziął jeszcze, duzo jezdze na gazie to czasem nie pamietam kiedy byłem na stacji na butli do pełna 32L robie jakies 400 - 450km to ponizej 8L/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Golf za 1200zł przejechane bez awarii juz 40tyś przez 2 lata lato/zima, to chyba dobrze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na wiek auta to naprawde dobrze, po za tym przez 2 lata musialem, podwiazać kable od wstecznego przy skrzyni i kupić linke recznego
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz mi sie przegrzał ale to z mojej winy, do wymiany uszczelka pod głowicą
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 60KM 44kW
[l/100km]