Przeniesienie napędu
: 5 biegów i duza wytrzymalosc silnika na ekstermalne warunki (przegrzania itp.)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: wymiana uszczelki pod glowica oraz kolektorem wydechowym,wymiana chłodnicy,termostatu,przepływomierza ,silniczka krokowego i kilku innych ddrobniejszych rzeczy...
4,0
Całokształt
golf II auto nie zdarcia,nie jezdzilem na innych silnikach ale tego 1.3 nie polecam...
Wrażenia
3,0
Silnik
falujące oboroty ;/
bolączka tego silnika....
5,0
Skrzynia biegów
w swoim mam 5 biegową i chodzi rewelacyjnie,lekko i bez zgrzytów :)
4,0
Układ jezdny
nie wiem jak na seryjnym ale na gwincie ekstra,na zakretach jak po szynach,ale na dziurach plomby z zebow wypadaja :)
Komfort
3,0
Widoczność
slabo w bocznych lusterkach
4,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie trzeba bez zadnych luksusów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonale nie ocenie bo nie ma klimy,ale zima szybko sie robi ciepło :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na taki samochód bardzo duzo miejsca :)
3,0
Wyciszenie
w moim przypadku nie za ciekawie,twarde zawieszenia+sportowy wydech+plastikowy skaczacy kokpit=masakra :) przy 130-140 nic nie slychac,ale na rownych odcinkach z umiarkowana predkoscia calkiem niezle :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klamki....kiedys dzialaly wszystkie,a teraz od zewnatrz otwieraja sie tylko jedne ;/
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z moim mialem duze problemy,ogolnie ludzie narzekaja na ten silnik pod wzgledem awaryjnosci.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 60KM 44kW
[l/100km]