TAKICH AUT JUZ NIE MA.OCZYWISCIE GOLFA UŻYTKUJE NIE NA CODZIEN-JEST TO MOJE AWARYJNE AUTO(5 RAZY W PRZECIAGU 3 LAT URATOWAŁ MI ŻYCIE)PRYWATNIE JEZDZE VOLVO V40 6CIO LATKIEM I GDYBY NIE GOLF MUSIAL BYM JEZDZIC MZK.VOLVO PORAZKA KILKA RAZY LAWETA NA DŁUZSZEJ TRASIE
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK MA PRZEJECHANE PONAD 400TYŚ I NIE CHCE SIE ZEPSUĆ.PRZY 300TYSIACACH DO WYMIANY POSZEDŁ GAZNIK.-KOSZT 150ZŁ.
3,0
Skrzynia biegów
OD 1DO 4RY TO JAKOŚ WCHODZĄ...PROBLEM ZE WSTECZNYM(ZGRZYTA)
4,0
Układ jezdny
TACZKA-ALE JAKOS SIE JEZDZI.MYSLE,ZE ZAWIESZENIE W GOLFIE TO MAJSTERSZTYK,POMIMO SWOICH LAT A MA ICH 23 NIE PAMIETAM KIEDY COS W ZAWIESZENIU WYMIENIAŁEM!!!
Komfort
5,0
Widoczność
WIDOCZNOŚĆ DOSKONAŁA!
4,0
Ergonomia
DLA DWOCH OSOB-SUPER
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
DMUCHA JAK SZALONY!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MI SIE WYGODNIE JEZDZI
3,0
Wyciszenie
OJ TROSZKE GLOSNO
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PALI O DZIWO 6LITROW NA TRASIE W MIESCIE ŁYKA PRAWIE 10!
4,0
Stosunek jakość/cena
MOZE WART JEST TERAZ 1TYSIAC ZLOTYCH KOSZTOWAL 550 EURO W 2000ROKU Z PIERWSZEJ RACZKI BYL JAK NOWY!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PRAWIE WOGÓLE SIE NIE PSUJE-NAPRAWDE DROBIAZGI!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
5 LAT TEMU PADŁ GAZNIK..10 LAT WSTECZ PRZY 200TYŚ.SPRZEGŁO..POZATYM LINKA RĘCZNEGO I TACHO.W AUCIE NAWET SIE NIE PRZEDARŁY FOTELE-A JEST TYRANE,PO LASACH I NIE TYLKO
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 55KM 40kW
[l/100km]