Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf Sportsvan Sportsvan Facelifting

maciasty, 4 lata temu
Silnik 1.0 TSI 115KM 85kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf Sportsvan Sportsvan Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,71
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Przeniesienie napędu
Silnik : Mały ale daje radę (116KM)
4,0
Całokształt
Po 15tys. km mogę już co nie co powiedzieć o tym aucie. Ogólnie auto oceniam pozytywnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobry, bardzo oszczędny (średnia z 6 tys. km to 5,9 litra). Wyprzedzamy inne auta (poza miastem) zazwyczaj na 3 lub 4 biegu - wtedy szybko wchodzi na obroty i turbina zaczyna robić robotę. Do 100 km/h przyspiesza bardzo dobrze, powyżej też ok, ale rewelacji nie ma - trzeba zredukować zawsze bieg aby możliwie szybko wykonać manewr (inaczej po prostu za długo się będzie zbierał).
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów, cicha na każdym biegu, nie wyje, biegi wybiera się precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Super, bez zarzutów - bez zbędnych hałasów, Zawieszenie trzyma na zakrętach, auto nie przechyla się. Podmuchy boczne na autostradzie bardziej słychać niż czuć. Nawet progi zwalniające (te szerokie) można nie zauważyć że się przejechało z prędkością 40 km/h
4,0
Karoseria
Jak na razie nie mam na co narzekać, ale zauważyłem, że jeżeli jedziemy bardzo powoli (np. na jedynce) po dziurawych bezdrożach to zaczyna być słychać trzeszczenie uszczelek w drzwiach co świadczy ze karoseria jest poddawana mocnym naprężeniem. podczas normalnej jazdy tego nie uświadczymy.
Komfort
5,0
Widoczność
Wzorowa.
5,0
Ergonomia
Dobrze wykorzystano każdą dostępną przestrzeń. Bez zarzutów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super, klimatyzacja potrafi naprawdę szybko schłodzić całe nagrzane auto w letnie dni. Zimą też bardzo szybko zaczyna grzać (płyn chłodzący bardzo szybko się rozgrzewa w tym silniku)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super, mam prawie dwa metry wzrostu, a mogę swobodnie sam za sobą usiąść w aucie - zostaje tyle miejsca z tyłu że mogę jeszcze spokojnie przesuwać tylną ławkę do przodu w celu powiększenia przestrzeni bagażnika.
4,0
Wyciszenie
W warunkach miejskich celująco. powyżej 120 zrobi się głośniej, ale do 150 nadal można normalnym ściszonym głosem rozmawiać kabinie i słuchać muzyki. Gorzej jest jeśli n zewnątrz mocno wieje, wtedy można usłyszeć świst z okolic lusterek. Po założeniu bagażnika dachowego (nie mam relingów, bagażnik Thule Edge WingBar) robi się głośno, szczególnie jak na zewnątrz wieje szybciej lub wolniej wiatr (co na żuławach jest praktycznie codziennością). zastrzegam że mam bardzo dobry słuch i jestem na to wyczulony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po tym przebiegu nie ma prawa się jeszcze nic zepsuć. Przy zakupie polecam wykupić pakiet serwisowy na np 4 lata i zapomnieć o kosztach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Po przesiąknięciu się ze skody Fabii (2015 rok) i Renault Scenic 2 (2005), Opla Zafiry (2009 rok) mogę śmiało powiedzieć, że tutaj (Golf) wiem za co zapłaciłem i było moim zdaniem warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt mały przebieg by oceniać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt mały przebieg by oceniać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf Sportsvan Sportsvan Facelifting