Karoseria
: Funcjonalność wnętrza, zwartość całej konstrukcji, cisza od silnika w czasie umiarkowanej jazdy.
4,0
Całokształt
Całą ocenę odnoszę do innych, relatywnie dobrych aut: Passat B6 2009 i A3 2006. Golfa VI Plus ver. Highline umieściłbym w rankingu gdzieś pomiędzy nimi: jeździ lepiej i ma duuuuużo więcej miejsca od A3 (tylko mniej elastyczny silnik) ale jest zdecydowanie bardziej \"tępy\" od Passata, który rozpędza się, hamuje i skręca po prostu \"gładko\". Golf jest \"szorstki\" i sztywny, mniej komfortowy. Nadrabia mega-funkcjonalnością wnętrza i zwartą bryłą.
Wrażenia
3,0
Silnik
Mam wersję 2.OTDI 110KM CR - takie dawali na rynek francuski. Ładnie chodzi jeśli chodzi o równomierność i głośność, ale jest niewspółmiernie mniej elastyczny od 1,9TDI w A3. Tak naprawdę użyteczny zakres obrotów to tylko 2..3 tys. Poniżej 2 tys. - nie ciągnie, powy zej 3 tys. - hałasuje. Jedno na plus: rozgrzany chodzi naprawdę mięciutko i cicho i stare pompowtryski sie nie umywają.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, szkoda że tylko 5 biegów.
5,0
Układ jezdny
Lepiej niż sobie po Golfie obiecywałem. Sztywny, mógłby by c bardziej komfortowy. Zawieszenie pasuje do wersji sportowej a nie Highline, która jest \"luksusowa\" - w cudzusłowie bo nie przesadzajmy:). Może zawieszenie musi być sztywne z racji większej wysokości? Ale absolutnie nie można narzekać na stabilność, przenoszenie dziur, układ kierowniczy - jest super.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK choć przodu (a jest krótki) nijak nie da się zobaczyć. Czujniki parkowania nieodzowne!
4,0
Ergonomia
Daję 4 tylko dlatego, że po drodze ręki z kierownicy do gałki biegów palce mimowolnie zahaczają o porętło climatronica przestawiając na LO lub HI i wywołując wicher w aucie. Powtórzone 100 razy przez różnych kierowców. Poza tym bardzo pomysłowy samochód i dlatego go kupiliśmy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie ma się do czego przyczepić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest potęga miejsca, szczególnie z tylu jestem zaskoczony. Nawet po przesunięciu tylnej kanapy max. do przodu, pozostaje przyzwoite miejsce na nogi. A bagażnik wtedy rośnieeeeeee....
4,0
Wyciszenie
Przyzwoicie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 7-9L, trasa ok 5-6L. Jeżdzę umiarkowanie, to auto ma 1470kg, to więcej niż Passat B6. Aż się nie chce wierzyć. To i żłopać musi. Bez ściem, że ktoś ma 3,5L na tym silniku:)
4,0
Stosunek jakość/cena
W mojej wersji z gadżetami w salonie 96tys, co wywołuje u mnie śmiech:) Ale połowę tego jest warty:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
obym nie wypełniał tego pola za rok:)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf Plus II 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2012