Auto doskonałe w swoim segmencie, świetnie się prowadzi, wygodny i niezawodny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik doskonały, bardzo dynamiczny - turbina plus kompresor, więc ma kopa już od dołu obrotów, ale najpiękniejsza w nim jest jego niebywała cichość pracy. Jak dotąd żadnej najmniejszej usterki, leje tylko paliwo i robię systematycznie przeglądy.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale - krótkie precyzyjne skoki, żadnych zgrzytów - zero zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Dość twardy - ale za to jak się prowadzi... Przy 60 tys - wymieniana była tylko jakaś końcówka z przodu, po tłuczeniu go po Warszawskich dziurach mogę powiedzieć że jak na razie jest bardzo dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu jest również doskonale - to moje drugie auto "podwyższone" więc wiedziałem co kupuje, siedzisz wyżej - widzisz lepiej.
5,0
Ergonomia
Moze ze względu na wyposażenie (wersja highlaine") wszystko masz w zasięgu ręki jak też na kierownicy, kto jeździł VW to wie o czym mówię
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic dwustrefowy - wszystko ok, żadnych awarii ani ubytków czynnika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przednie fotele regulowane w każdej płaszczyźnie - tył dzielony niesymetrycznie, oparcia kładzione na siedzisko co daje płaski długi bagażnik, no i można całość dosunąć 25 cm do przednich siedzeń.
5,0
Wyciszenie
Super, na pewno to też zasługa cichutkiego benzynowego silnika - przez co niema żadnych drgań jak w każdym klekocie (czyli dislu)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zawsze mógłby palić mniej - ale 8 litrów po warszawie to uważam nie dużo - zresztą tu zawsze można włożyć "gaz" a wtedy masz na prawdę tanio.