Silnik
: wystarczająco żwawy o umiarkowanym apetycie na paliwo i relatywnie cichy
5,0
Całokształt
Nudne autko do przemieszczania się z punktu A do B - niezawodne, ciche, niemal bezobsługowe... marzenie dla osoby która auto traktuje funkcjonalnie a nie jak element własnego imagu
Wrażenia
5,0
Silnik
TSI - kulturalne, dynamiczne i póki co (odpukać) bezawaryjne - mimo bardzo wielu opinii negatywnych na necie
5,0
Skrzynia biegów
DSG sprawdza się świetnie - łopatki przy kierownicy użyłem kilkanaście razy, tryb sport faktycznie daje kopa (obroty nie schodzą, można dynamicznie przyspieszać) a w trybie normalnym jest ... wystarczająco dynamicznie - nie przycina nie zamyśla się po prostu zmienia komfortowo biegi jak należy
5,0
Układ jezdny
jest ok - bez ekstrawagancji ale tej nie oczekiwałem przy zakupie Golfa +
Komfort
5,0
Widoczność
lekko wyższa pozycja za kierownicą daje lepsza widoczność
5,0
Ergonomia
poprawny do bolu - bez wodotrysków - nuda ale taki jest cały ten samochód więc to raczej zaleta :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po prostu ok - dwustronna klima wydajna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająco przestronny - może bagażnik mogłby być ciut większy
5,0
Wyciszenie
jak na klase kompakt - lepiej niż ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na benzynowy silnik z turbo jest ok - chyba że ktoś chce to autko zamienić w bolid F1 (do czego się oczywiście nie nadaje...) - wtedy spalanie rośnie mocno
5,0
Stosunek jakość/cena
VW - wysoki koszt zakupu ale też i raczej ponadprzeciętna wartość rezydualna
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek przez 3 lata
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek przez 3 lata
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf Plus II 1.4 TSI 122KM 90kW 2008-2012