Silnik
: Nie przypuszczałem że z silnikiem 1,4 auto zbiera się całkiem dobrze.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Mój Golf Plus ( wersja highline) ma zaledwie 300 km i ta moja opinia jest chyba ledwie wstępna.
Wybierałem pomiędzy Aurisem, Corollą i Astrą Kombi.
Miałem jazdy próbne tymi czterema autami. I wszystko co nazywamy jeżdżeniem samochodem: silnik, wygoda, wykonanie w środku, itp. przemawia za Golfem plus. Dynamika i elastycznośc silnika TSI jest rewelacyjna - no prawie jak disel, Golf ten jedzie jak po sznurku mogę użyć porównania narciarskiego jak narty corvingowe. Kto używa i wie co to carving to wiadomo o co chodzi. Dla mnie Auris i Corolla pływały po drodze, Astra dość twarda w prowadzeniu. Cztery jazdy próbne były po tej samej drodze a więc mam porównanie dla wszystkich modeli. Wróciłem dzisiaj z Zakopanego i na wszystkich serpentynach zakopianki mogłem sprawdzić jak się prowadzi Plusa. Rewelacja!!!! B.dobra jest funkcja \"utwardzanie\" kierownicy gdy rośnie prędkość i przy dużych prędkościach jest lepsze czucie auta. Przy parkowaniu kierownica mięknie i lekko się nią kręci.
Wykonanie wewnątrz b.dobre, w japończykach jest jak w zabawkach dla dzieci.
Mogę tak jeszcze pisać i pisać, same pozytywy. Ten model bardzo polecam. i mam nadzieję, że po 100 tyś km też będę zadowolony.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi zmienia się b.łatwo i miękko.
5,0
Układ jezdny
Już pisałem - rewelacja
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w telewizorze panoramicznym. Szczególnie jest fajnie gdy jest ładna pogoda.
5,0
Ergonomia
Szczególnie w tej wersji fotele są super i czuję sie jak przyklejony do nich.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie miałem okazji sprawdzić. Ale też czuję się dobrze przy nastawach \"auto\".
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dość sporo miejsca dla pasażerów może bagażnik mniejszy niż bym chciał ale kiedy będzie potrzeba więcej miejsca to składam siedzenia i jest bardzo OK. A jeździmy w 90% w dwie osoby ale chyba 4 osoby nie pojada na wakacje.
5,0
Wyciszenie
W tym punkcie to rewelacja. Po zapaleniu silnika nie wiadomo czy ten silnik pracuje. W czasie jazdy polecam RMF-Classic. I mamy filharmonię.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie wiem jakie będzie po dotarciu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tu chyba nie jest dobrze. Ale chyba każde auto jest za drogie w stosunku do tego co ono robi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wiem ledwo 300km.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wiem, ledwo 300km.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf Plus II 1.4 TSI 122KM 90kW 2008-2012