Silnik
: Nie przypuszczałem że z silnikiem 1,4 auto zbiera się całkiem dobrze.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Mój Golf Plus ( wersja highline) ma zaledwie 300 km i ta moja opinia jest chyba ledwie wstępna.
Wybierałem pomiędzy Aurisem, Corollą i Astrą Kombi.
Miałem jazdy próbne tymi czterema autami. I wszystko co nazywamy jeżdżeniem samochodem: silnik, wygoda, wykonanie w środku, itp. przemawia za Golfem plus. Dynamika i elastycznośc silnika TSI jest rewelacyjna - no prawie jak disel, Golf ten jedzie jak po sznurku mogę użyć porównania narciarskiego jak narty corvingowe. Kto używa i wie co to carving to wiadomo o co chodzi. Dla mnie Auris i Corolla pływały po drodze, Astra dość twarda w prowadzeniu. Cztery jazdy próbne były po tej samej drodze a więc mam porównanie dla wszystkich modeli. Wróciłem dzisiaj z Zakopanego i na wszystkich serpentynach zakopianki mogłem sprawdzić jak się prowadzi Plusa. Rewelacja!!!! B.dobra jest funkcja \"utwardzanie\" kierownicy gdy rośnie prędkość i przy dużych prędkościach jest lepsze czucie auta. Przy parkowaniu kierownica mięknie i lekko się nią kręci.
Wykonanie wewnątrz b.dobre, w japończykach jest jak w zabawkach dla dzieci.
Mogę tak jeszcze pisać i pisać, same pozytywy. Ten model bardzo polecam. i mam nadzieję, że po 100 tyś km też będę zadowolony.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi zmienia się b.łatwo i miękko.
5,0
Układ jezdny
Już pisałem - rewelacja
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w telewizorze panoramicznym. Szczególnie jest fajnie gdy jest ładna pogoda.
5,0
Ergonomia
Szczególnie w tej wersji fotele są super i czuję sie jak przyklejony do nich.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie miałem okazji sprawdzić. Ale też czuję się dobrze przy nastawach \"auto\".
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dość sporo miejsca dla pasażerów może bagażnik mniejszy niż bym chciał ale kiedy będzie potrzeba więcej miejsca to składam siedzenia i jest bardzo OK. A jeździmy w 90% w dwie osoby ale chyba 4 osoby nie pojada na wakacje.
5,0
Wyciszenie
W tym punkcie to rewelacja. Po zapaleniu silnika nie wiadomo czy ten silnik pracuje. W czasie jazdy polecam RMF-Classic. I mamy filharmonię.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie wiem jakie będzie po dotarciu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tu chyba nie jest dobrze. Ale chyba każde auto jest za drogie w stosunku do tego co ono robi.