Zawieszenie
: Fajne, sztywne - doskonale się trzyma drogi. Nieźle tłumi nierówności. Na poprzecznych trochę gorzej. Na ostrych winklach byłem szybszy niż mój ojciec w 177 konnej Avensisce, ledwo nadążał :-).
4,0
Całokształt
3 samochód w rodzinie stąd mały przebieg jak na TDI - salon 2008. Sprawny w mieście i na trasie. Ogólnie fajny samochód, z lekko sztywnym zawieszeniem, precyzyjnym układem kierowniczym i niezłą funkcjonalnością. Kompletnie bezawaryjny - przez 4 lata nic się nie popsuło, nawet żarówki są fabryczne. Jak na moją raczej ciężką nogę trochę za głośny. Ma świetne fotele, kręgosłup nie wysiada nawet po długiej trasie. Polecam to autko.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik klepie jak to TDI na pompowtryskch. Jak dla mnie trochę za głośny i za słaby - ale to zależy z czym porównać, mamy jeszcze 2 znacznie mocniejsze autka w rodzinie.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń, krótki skok, dobra precyzja - brakuje mi 6 na autostradzie. I ta jedynka za krótka.
5,0
Układ jezdny
Bardzo mi odpowiada. Sztywno, pewnie. Hamulce ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Może być. Trochę za szerokie słupki. Ma fabrycznie przyciemniane szyby z tyłu i o ile dla pasażera na tylnej kanpie w słońcu jest super, to cofanie po zmroku raczej kiepskie.
4,0
Ergonomia
Bardzo dobra. Jedyne co mnie wkurza to ten dziwaczny (fioletowy)kolor zegarów, zbyt ciemny i za małe cyfry.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze grzeje, dobrze chłodzi - klima ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Spora jak na kompakt.
3,0
Wyciszenie
Silnik kiepsko. Zawieszenie ok. Wiatr - średnio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To zależy kto nim jeździ :-) u mnie od 6,5 do 7,5 litrów. U ojca 5,4 lub mniej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tani nie był. Chyba trochę za dużo jak na kompakta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dosłownie nic się nigdy nie popsuło.
Co ciekawe z Japończykiem (nowym z salonu) mieliśmy przeboje :-)