Karoseria
: Jadąc zwykłym golfem nikt nie zwróci na Ciebie uwagi. Jeśli jedziesz plusem i zatrzymujesz się na stacjach, parkingach, oraz przez CB... zdażają mi się pytania \"co to za volkswagen?\"...
5,0
Całokształt
Niezawodny TDI, jazda o kropelce, super zawieszenie VW na polskie drogi, duża przestrzeń dla pasażerów jak na tę klasę
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest to bezapelacynie najtrwalszy i najtańszy w eksploatacji volkswagenowski 1,9 tdi. Co tu więcej pisać...
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą czysto, bez haczenia.
5,0
Układ jezdny
Auto ma abs, esp, asr... to wystarczy dla przeciętnego kierowcy.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże przeszklenia, wysoka pozycja za kierownicą.
5,0
Ergonomia
Typowy volkswagen.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tylko klimatic w moim autku, ale radzi sobie świetnie. Osuszanie przedniej szyby chodzi błyskawicznie w każdych warunkach, nieważne czy auto jest zimne, czy ciepłe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, możliwość regulacji wszystkich 5 siedzeń przód-tył oraz regulacji pochylenia oparć - każdy znajdzie dla siebie wygodną pozycję. Minus za przeciętną pojemność bagażnika w podstawowej konfiguracji z pełnowymiarowym zapasem.
3,0
Wyciszenie
W końcu to VW z jego słynnym TDI...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio 5,9 - 6,0 l/100km !!!!!!!!!!!!!!
Jazda raczej dynamiczna.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety autko jest drogie (droższe parę złotych od zwykłego golfa) ale ma więcej przestrzeni. Jakość? Przecież to VW.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przestrzegam rygorów serwisowych. Zapaliła mi się kontrolka zaworu EGR, auto nie zgasło, nie osłabło, nie paliło więcej... Nie zawiodło. Spokojnie jeździłem jeszcze dwa tygodnie i wymieniłem, by zgasić kontrolkę. Pamiętajmy, że zawór EGR się po prostu zużywa tym szybciej im gorsze paliwo... A w Polsce szału nie ma. Przy 90 000 wymieniłem prawą końcówkę drążka - polskie drogi. Poza tym ŻADNYCH usterek!!! (140 000 km)