Auto godne polecenia. 140 koni świetnie się spisuje i kiedy trzeba daje niezłe przypsieszenie, szczególnie wazne na naszych drogach, kiedy trzeba wyprzedzic TIRa przy prędkości 80-90km. Wysoki moment 350Nm powoduje ze to robi się bez trudu. Opcja może być Seat Altea, ale jakość materiałów użytych to z porównaniu z VW to porażka. No i jeszcze jeden aspekt, łatwość odsprzedaży i utrata na wartości (VW zawsze się cenią).
Wrażenia
5,0
Silnik
jednym słowem jak na samochód osobowy i disel, to CUUUDO
5,0
Skrzynia biegów
sześć biegów, troszkę się trzeba w mieście namachać, ale na trasie super.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń, stary dobry lekko twardy Volkswagen. To trzeba lubić.
Komfort
5,0
Widoczność
Troszkę do poprawy, ale tylko dla osób poniżej 165cm
5,0
Ergonomia
Dane producenta, przy normalnej jeździe, jak najbardziej do osiągnięcia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W przpypadku disla, troszkę za wolno działa, ale jak silnik osięgnie 70C, jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu najekszy PLUS. Zresztą to ma w nazwie.
5,0
Wyciszenie
Niby klekocze, ale to tylko do póki się nie rozgrzeje.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zurzycie ok. 6-7L, przeglądy normalnie co 15 000 lub 30 000 (LongLife)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za odpowiednie pieniądze odpowiednie auto. Zawsze można kupić Fiata, Kia, Hundaia czy inny wynalazek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie 48 000 i ...dalej pali i jeździ
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek brak.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf Plus I 2.0 FSI 150KM 110kW 2004-2008