kolczyk@kolczyk.com.pl oraz kolczyk@garbomania.com.pl,
23 lat temu
Silnik 1.3 44KM 32kW
Rok produkcji 1974
Przebieg:
0 tys. km
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Uwazam, ze przy Garbusach taki komentarz jest zbedny. Liczby mowia za siebie: ponad 22 mln. wyprodukowanych i sprzedanych aut !!! Produkcja rozpoczeta w latach 40-tych, trwa do dzisiaj ( w Meksyku). Wiec nie moga miec samych wad, bo skad tylu milosnikow, Zlotow VW, gazet o tej tematyce. Na calym swiecie.
Wrażenia
5,0
Silnik
7 lat jazdy bezawaryjnej ( 25000 km rocznie)
5,0
Skrzynia biegów
Jak na swoj wiek - wciaz sprawne
3,0
Układ jezdny
Rorwiazania techniczne jenak nieco przestarzale, dyskomfort jazdy przy predk.pow.120 km/h
Komfort
5,0
Widoczność
Kwestia przyzwyczajenia ! ( 10 lat jazdy bezkolizyjnej)
3,0
Ergonomia
-------
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Slabe ogrzewanie to tylko mit. Wystarczy wlozyc troche wiecej gotowki przy remoncie nadwozia i grzeje zadowalajaco.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zbyt wasko, na dlugosc wystarcza, nawet dla wysokich.
4,0
Wyciszenie
Oryginalne wyciszenie Garbusa daje efekt b.zadowalajacy. Inna sprawa, ze rzadko kiedy zachowalo sie w niezmienionym stanie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny porownywalne do Golfa 1 . Zuzycie paliwa 10/7. ( czy to tak duzo ?)
3,0
Stosunek jakość/cena
--------
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-----
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powtorze sie - 10 lat niezawodnej jazdy. Oczywiscie po solidnym remoncie.