To nie jest samochód to przyjaciel
jeżeli będziesze go tak traktować to się odwdzięczy i Cię nie zawiedzie
Wrażenia
5,0
Silnik
duży moment obrotowy przy niskich obrotach, zrównoważony nie generuje drgań
5,0
Skrzynia biegów
możesz praktycznie ruszać z 2 biegu, a gdy musisz to 1 wrzucasz gdy sie jeszcze toczysz
4,0
Układ jezdny
bardzo miękki, nie każdy to lubi
Komfort
5,0
Widoczność
małe szyby ale po co Ci wieksze to nie jest przecież szkalarnia
5,0
Ergonomia
wszystkoco potrzebne masz pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy temperaturze otoczenia -15 stopni C w aucie możesz jeździć bez kurtki i to wystarczy dla ludzi normalnych chyba że ktoś myli ogrzewanie w samochodzie od sauny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest o wiele więcej niż by się wydawało z zewnątrz, jeżeli ktoś mówi że w "Garbusie" nie ma miejsca to znaczym, że nigdy nie był w takim aucie
5,0
Wyciszenie
oryginalne jest wystarczające
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kiedyś palił mi 10litrów na 100km na trasie, teraz pali około 7litrów, wystarczy umieś korzystać z narzędzi które daje nam obecna technika (np.analizator spalin) - koszt regulacji gaźnika na stacji obsługi to 20zł - chyba warto
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma lepszego auta niż VW Garbusik
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżeli coś spieprzysz przy remoncie to na pewno sie rozwali, jeżeli zrobisz to pożądnie to nie zawiedzie Cię to nigdy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dopiero po 30 latach wymieniłem skrzynie biegów!!!!- zaczęła mi wypadać czwórka- sami osądźcie
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Garbus Standard 1.3 44KM 32kW 1970-1975