Jest to rewelacyjny samochód mający duszę. Kupiłem go dla zabawy, ale po pewnym czasie postanowiłem zrobić go niezniszczalnym. W ciągu pół roku wykonałem samodzielnie całkowitą odbudowę podwozia i zaspołu napędowego. Teraz zabieram się za karoserię. UWAGA ! - na tą chwilę wydałem na części grubo ponad 10 000 zł. a do końca jeszcze daleko. Ja nie żałuję, ale niech nikt nie liczy, że kupi Garbusa okazyjnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc ma może nie porażającą, ale elastyczność i moment z dołu godne podziwu. W jeździe miejskiej nie musisz mieć kompleksów.
5,0
Skrzynia biegów
Poza dużym skokiem lewarka - doskonała.
4,0
Układ jezdny
Jak na ówczesne lata doskonały.
Komfort
4,0
Widoczność
Można przyzwyczaić się.
3,0
Ergonomia
W latach 60-tych pewnie doskonała - teraz do przyjęcia.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przed remontem wentylacja była super a ogrzewania nie było wcale. Po remoncie zobaczymy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trudno się wsiada, ale później nie jest tak źle.
3,0
Wyciszenie
Jak skończę remont będzie doskonałe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność w takim samochodzie jest sprawą drugorzędną.
1,0
Stosunek jakość/cena
Kilogram złomu nie jest drogi - dobry samochód musi kosztować. To jest historia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ten samochód składa się z samych "drobiazgów", które nigdy się nie psują.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam w domu kilka samochodów, ale tylko Garbus nigdy mnie nie zawiódł.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Garbus Standard 1.2 30KM 22kW 1954-1965