Układ hamulcowy
: Na pedał hamulca możnaby naciskać ręką. ABS działa idealnie, co jest żadkością w małych autach.
5,0
Całokształt
Idealne auto dla 2 osób jeżdzących energicznie po zatłoczonym mieście, szukających miejsca parkingowego. Bagażnik na zakupy przewyższa inne auta z tego segmentu.
Mała popularnośc sprawia na ulicach że to auto wyjątkowe wśród maluchów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jazda na drugim biegu wymaga wyższych obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Z sprzodu b.dobra, gorzej cofając i tylne boki.
5,0
Ergonomia
Jak na małe auto sprawia wrażenie na 5+
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pomysłowe samoczynne zwiększanie nawiewu przy włączaniu biegu wstecznego. Ciepło po kilku minutach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla wysokiego kierowcy idealne rozwiązanie regulacji fotela z dużym zakresem w przód i do tyłu, do góry i wdół, oraz dwustopniowa kierownica. Szeroki kokpit przypominający deskę z vana.
2,0
Wyciszenie
Na postoju prz otwartym oknie słychać bardzo dobrze silnik diesla. Podczas jazy przy zamkniętych oknach hałas jest do zniesienia, dopiero po 120 km/h komfort się zmniejsza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nowe fabrycznie może na początku spalać nieco więcej. Ztąd te wyniki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupione we włoskim salonie, wersja easy z klimatyzacją w standardzie, metalik za oferowaną stałą cenę (żadne promocje) 12500euro co wychodziło ok. 44000. W polsce wychodziło dużo drożej i bez lakieru na zderzakach i lusterkach.
Ogólnie cena za \"markowe\" auto z oszczędnym dieslem, wygodne i estetyczne jest stosunkowo niska.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od nowości piszczące oryginalne wycieraczki (gumki)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto za nowe aby coś powiedzieć.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 70KM 51kW
[l/100km]