Ten samochod zaprojektowano chyba z mysla o jednym - praktycznosci. I taki jest Fox - bez bajerów, ale praktyczny totalnie. Maly z zewnatrz i wszedzie sie zmiesci, a jednoczesnie zaskakujaco duzy w srodku. Pali rozsadnie, czesci sa dosc tanie. W prowadzeniu pewny i przyjemny. Masa schowkow wewnatrz i przyzwoity bagaznik. Czego chciec wiecej od miejskiego auta? Chyba tylko troche lepszego silnika.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 1.2 to nie jest cudo techniki, moc nie wciska w fotel. Ale daje rade.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi sie wysmienicie. Lubie jego twarde zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Dzieki temu, ze auto jest wyzsze widocznosc z niego jest lepsza. Troche boczne slupki czasem przeszkadzaja.
4,0
Ergonomia
Perfekcja poprzez prostote - wszystko dobrze rozmieszczone. Wiele fajnych schowkow (np. pod fotelem kierowcy)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochod bardzo szybko sie nagrzewa zima. Mam model wyposazony w klimatyzacje, ktora tez dziala bez zarzutu. Nie liczac faktu, ze przy wlaczonej klimie silnik 1.2 zaczyna zamluać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mistrzostwo swiata. Dzieki zwiekszeniu wysokosci samochodu udalo sie wygospodarowac zaskakujaco przestronne wnetrze. Osoby z przodu moga sie poczuc jak w samochodzie o klase wyzej. Z kolei pasazerowie, ktorych wozilem z tylu tez byli zdziwieni iloscia miejsca i komfortem jazdy. Tylko trzeba pamietac, ze z tylu siadaja dwie osoby - na srodku jest stolik na napoje.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto poki co bezawaryjne. Wymienialem tylko po 60 tys. km zuzyte i lekko pekniete tuleje tylne wahacza przedniego. Reszta to drobiazgi eksploatacyjne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 55KM 40kW
[l/100km]