Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Crafter I Podwozie pojedyncza kabina długi rozstaw osi

zawiedziony, 14 lat temu
Silnik 2.5 TDI 136KM 100kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 112 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Crafter I Podwozie pojedyncza kabina długi rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW od 2006 - Oceń swoje auto
3,00
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Klocki hamulcowe starczają nawet na 180000km
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Turbina, filtr cząstek stałych, słabo wchodzi na obroty z ładunkiem już od 1t
Karoseria : po pierwszym roku śladowe ilości korozji
Zawieszenie : drążki kierownicze, kolumna kierownicza - nietrwałe!
3,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Toporna praca silnika, ciężko \"domyśleć\" się na jakich obrotach \"jest mu dobrze\". Za słaby na 6 bieg, a na 5 wyje jak zarzynany bawół.
2,0
Skrzynia biegów
czasem stuka lub zgrzyta ( ale to dość rzadko) przy zmianie biegów, niezbyt elastyczna, niełatwo dobrać odpowiedni bieg.
3,0
Układ jezdny
Po pierwszych 3 miesiącach już trzeba było wymienić końcówki drążków i już dawała o sobie znać kolumna kierownicza. Od 1-go kilometra po wyjeżdzie z salonu, dochodziły do kabiny lekkie stuki.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra, duża szyba przednia - bez zastrzeżeń.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pod tym względem Crafter jest zdecydowanie najwyższą półką. W żadnym innym -tego rodzaju samochodzie, nie ma tyle miejsca dla kierowcy i pasażera. Wyjątek stanowią niewygodne fotele (wszystkie)
3,0
Wyciszenie
Zupełnie przeciętnie,
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wyjątkowo paliwożerny silnik. Chyba że komuś odpowiada jazda w trasie z prędkością 80-85 km/h. Jeśli jednak wyjechać na autostradę i utrzymywać ok 110km/h, należy łapać się za portfel.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prędko zużywa się zawieszenie, notorycznie zapycha się filtr cząstek stałych, niezidentyfikowane problemy z turbiną (ale to z powodu wiecznie zapchanego filtra cz. stałych). Niezbędne są częste dolewki oleju mimo iż brak jest wycieków na zewnątrz.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1.Filtr cząstek stałych - tragedia (7000 PLN) 2.Turbina - tragedia (9500PLN) 3.Końcówki drążków kierowniczych (średnio 700 PLN 1 szt) 4.Czujnik podciśnienia (500 PLN)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Crafter I Podwozie pojedyncza kabina długi rozstaw osi
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Crafter I Podwozie pojedyncza kabina długi rozstaw osi