Karoseria
: Niesamowicie wielka różnica na plus do poprzednich typów dostawczaka, mój ma 17 m3 i to jest rewelka, Zawieszenie - nie czuć wspaniałości polskich dróg
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Uciążliwe popiskiwanie paska alternatora
Układ elektryczny
: Szybko przepalające sie żarówki H7
4,0
Całokształt
Bardzo zadowolony jestem z autka, na pewno kipię następnego, już nigdy Mercedesa,
Wrażenia
4,0
Silnik
Jestem bardzo zadowolony, nie ma wielkich problemów z rozpędzeniem samochodu i jest bardzo elastyczny, przebieg 160 tys, km i nie ma znaku, jak to w nowych konstrukcjach potrafi spalić 2 litry oleju na wymiane (wg wskazań komputera co ok 45 tys. km)
5,0
Skrzynia biegów
6 przełożeń do przodu, 1 bieg bardzo krótki
5,0
Układ jezdny
Tutaj rewelacja, nie czuć dziur na drogach, raczej nie jest problem z przeładowaniem
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, lepsze lusterka jak w poprzednich wersjach modelowych jak i VW tak i MB
4,0
Ergonomia
Jest na prawdę super w kabinie, bardzo szeroko i wysoko, siedzenia ok,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
duża ilość kratek nawiewowych i dobrze działająca klima półautomatyczna, ogrzewanie działa bardzo szybko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelka
4,0
Wyciszenie
Dobre nie ma problemów z rozmową przez telefon powyżej 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak normalnego busa. Wszystko w granicach normy
3,0
Stosunek jakość/cena
No cóż super tanio to nie jest ale wsadźcie tyłek do Iveco Daily :) to zrozumiecie dla czego nie jest tanio.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie stało do dnia dzisiejszego
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko na gwarancji: turbosprężarka, filtr cząstek stałych, rolka napinacza, pompa wspomagania układu kierowniczego
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 136KM 100kW
[l/100km]