Nie trzeba kupować włoskiego gów...a żeby miec ładny i oryginalny samochód.
Bezproblemowa eksploatacja.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik znosi jazdę na niskich obrotach bardzo dobrze-żadnego kaszlu czy szarpania. Od 3000 obr/min robi sie głośny (wina zwieszenia silnika). Niezbyt sportowa charakterystyka.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje bardzo kulturalnie, biegi wskakują przyjemnie
Jest dosyc krótko zestopniowana (troche to nie pasuje do silnika)
4,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się świetnie, bardzo przewidywalnie a układ kierowniczy daje dobre czucie. Zawieszenie pozwala wyczuć fakture asfaltu ale jest zbyt sprężyste-nie radzi sobie z tłumieniem na bardzo złych nawierzchniach. Prosta konstrukcja, zaskakująca trwałość.
Komfort
3,0
Widoczność
OK.
Słabo do tyłu, ale znam gorsze.
5,0
Ergonomia
Żadnych eksperymentów-VW. Przydałaby sie reglacja kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna wentylacja i ogrzewanie. Brak "zamkniętego obiegu" w samochodzie który w swoim czasie kosztował minimum 39 tyś. DM. Bez komentarza.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK. Z tyłu jak w coupe. Można z tym żyć-udalo mi sie dojechać na wakacje nad Balaton w cztery osoby.
3,0
Wyciszenie
Wersja ośmiozaworowa 2.0 ma zbyt sztywne zawieszenie silnika-przenosi wibracje na biegu jałowym, a powyżej 3 tyś. hałasuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie potrafi spalić poniżej 7 litrów. Po mieście zadowala sie 9-10l. Źle traktowany oczywiście więcej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za swoj zapłacilem dosyć dużo ale było warto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz wymiana końcówki drążka kierowniczego.
Raz wymiana dwóch sworzni wachacza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moj egzemplarz na dystansie 120 tyś. km raz odmówił posłuszeństwa-zepsuł sie zespół moduł+cewka zapłonowa. Wymiana trwa 5 minut i kosztowała 300zł razem z oryginalną cewką.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]