Auto ma super kozacki wygląd w sam raz dla młodych chłopaków którzy lubią przykozaczyć mocą i wyglądem auta. Można się w nim zakochać.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje równo na benzynie jak i na gazie, choć nie jest młody.
4,0
Skrzynia biegów
Nie narzekam nie ma z nią żadnych problemów. biegi wchodzą płynnie.
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się dobrze ponieważ posiada ono sportowe zawieszenie i wspomaganie kierownicy. Choć przyznam że jest bardzo twarde.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność auto jest bardzo niskie, szyba jest przejrzysta.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bardzo szybko się nagrzewa i równie dobrze wentyluje.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer obok mają sporo miejsca lecz z tyłu jest troche ciaśniej. Ale to są właśnie uroki sportowego auta.
4,0
Wyciszenie
Auto jest dobrze wyciszone. Posiada sportowy tłumik a i tak go tak bardzo nie słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ayto mieści się w normie. oto jego zużycie paliwa na LPG:
- jazda ekonomiczna do 100km ( 12l LPG )
- jazda miejska i szybsza ( 15l LPG )
czyli przy spokojnej jeździe za 25 zł można zrobić 100 km.
Przegląd mojego Corrado wyniósł mnie ok. 180zł ponieważ jest to auto z instalacja gazową firmy LANDI
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto cały czas trzyma wysoką cene. Ponieważ na takie właśnie auta sportowe zawsze jest zbyt.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie auto jest nie zawodne przywieżie odwieźie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 140KM 103kW
[l/100km]