Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 177KM 130kW
Rok produkcji 2013
Przebieg:
35 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Tempomat aktywny-rewelacja
4,0
Całokształt
Samochód do którego nie można mieć zastrzeżeń jednak przy tych gabarytach mógłby mieć szerszy podłokietnik z przodu jak np BMW 5.
Generalnie bardzo wygodny do podróżowania zwłaszcza z wentylowanymi siedzeniami i w trybie komfort. W trybie sport zmienia się właściwie wszystko - można poszaleć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny w połączeniu z DSG.
5,0
Skrzynia biegów
W pozycji D na niższych biegach trochę ospała w trybie sport bez zarzutu natomiast korzystając z manetek rewelacja.
5,0
Układ jezdny
na ciasnych zakrętach może zaskoczyć ale tylko w trybie normal lub komfort
Komfort
5,0
Widoczność
Mam opcję z DCC i wentylowane siedzenia z masażem bez skóry z automatem więc czego można jeszcze chcieć.
Zapomniałem że jeszcze asystenci pomagają w podróży: między innymi aktywny tempomat, front assist, sign assist , lane assist, side assist
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawdziłem przy +38 stopniach i jest bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak napisałem wyżej wolałbym więcej miejsca na podłokietnik niż przy drzwiach
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla i drzwi bez ramek to 6+
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nadwozie tylko oryginały i to w wysokiej cenie pozostałe VW Passat i już jest lepiej ale nie oszukujmy się nie jest to tanie auto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 177KM 130kW
[l/100km]