Przeniesienie napędu
: skrzynia DSG -marzenie i jak są łopatki przy kierownicy to wolne koło jest świetnym wynalażkiem
5,0
Całokształt
opiniowałem już ten samochód po 5,tyś km. teraz mam przejechane 67000 km ,i nadal nie mogę się nadziwić jaki to świetny samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
perfekcyjny, bez uwag, zbiera się na drodze jak sportowe auto a zapotrzebowanie na paliwo ma jak hybryda jakaś , zmierzona średnia na 6500 km to 5,8 l/100km. na autostradzie niemieckiej od Hofu do chemitz 235/h spalił 8,7l
5,0
Skrzynia biegów
poezja , niemcy za tę skrzynie powinni dostać NOBLA , a łopatki przy kierownicy to też piękny wynalazek
5,0
Układ jezdny
trochę zaczęło mi stukać z tyłu ale wymieniono zaciski hamulcowe i jest perfekcja i pewność w prowadzeniu, na comforcie idealnie na polskie drogi a na sport na autostradzie wtedy auto jedzie jak przyklejone do drogi
Komfort
5,0
Widoczność
świetnie , pozycja za kierownic doskonała , trzeba się przyzwyczaić do wsiadania , auto jest 5 cm niższe od passata ale to robi różnicę , teraz już mam sposób na wsiadanie i ie ma najmniejszego problemu
5,0
Ergonomia
siedzisz i już, wszystko jest pod ręką nie musisz się zastanawiać co zrobić bo intuicyjnie obsługujesz klimatyzację, media czy inne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonałość to zbyt skromne słowo , idealnie działająca klimatronic wybiera zadaną temperaturę tylko pomyślisz ,że jest za gorąco a tu już chłodek przyjemny z ogrzewaniem jest podobnie a szyby w najmrożniejszą zimę oszronienie znika zanim zdąrzysz zapiąć pasy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer siedzi jak Basza na otomanie a z tyłu ( cóż- nie jechałem ) moje dzieciaki jeżdżą w siodełkach i jest im bardzo wygodnie , bagażnik jak w passacie i otwór na narty jest , czego więcej potrzeba od samochodu?
5,0
Wyciszenie
jest porównywalne z samochodami , które uchodzą za tzw. wyższą półkę , może jestem głuchy ale wydaje mi się że jest ciszej niż w nowym passacie . silnika nie śłychać a opony w zależności od nawieżchni, żadnych stuków puków
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kiedyś mówili jak chcesz mieć żone to musisz mieć na żonę , przyznam ,że nie liczę kosztów ale jestem zadowolony ,że przeglądy są co 30 tyś km.bo jeżdże raz na pół roku a nie jak z passatem raz na kwartał
5,0
Stosunek jakość/cena
myślę ,że to co powiedziałem wyżej świadczy o tym ,że cena jest odpowiednia do jakości tego auta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobnych usterek nie miałem przez całe dwa lata
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
stukanie w tylnej części zawieszenia było wynikiem niedopracowanych zacisków hamulcowych ale bez problemu serwis usunął usterkę w ramach gwarancji
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 177KM 130kW
[l/100km]