samochód z dużym potencjałem z fatalnym silnikiem i niewygodnymi fotelami
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik to najsłabszy element tego samochodu. Mój rozleciał się po 160 tysiącach, po 2.5 roku. Zatarł się zawór na autostradzie i wszystko rozleciało się w cholerę.
VW postanowił go jednak naprawić, co kosztowało mnie samochód z duż11 tysięcy.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
fotele ergonomiczne z masażem są nic nie warte a elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego powinna się nazywać elektryczny ucisk odcinka lędźwiowego. Lepiej zaoszczędzić i kupić zwykłe fotele
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
benzynowy jest może i cichy ale diesel daje się wyraźnie słyszeć, szczególnie zimny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
[l/100km]