Inne
: Przestronność i swoboda kierowcy przecież w samochodzie coupe przeważyła nad osiagami silnika.
4,0
Całokształt
Daję 4,8 , minusik za haczenie 1 biegu
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura silnika ponadprzeciętna. Właściwie w mieście go nie słychać, chyba że ruszymy z kopyta.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę haczy 1 bieg.Długo nie mogłem przyzwyczaić się do wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Bez problemu auto radzi sobie w mieście na 17-calowych felgach. Przy 18-stkach już czuje się jazdę na bruku, poprzeczne garby.Przy jeździe na autostradzie nie ma róznicy.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra.Resztę załatwiają czujniki i OPS- optyczny system parkowania-opcja
5,0
Ergonomia
Do przewidzenia.Lubię minimalizm vw.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze ustawiony tryb auto,choć szkoda że wentylacja nie idzie pod sufitem pośrodku i z środkowych słupków na boki i w górę.Nawiew bez odczuwania bezpośredniego zmiany temp jest chyba jednak nieosiągalny w samochodach chyba że w Maybachu lub Rollsie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic dodać nic ująć pod warunkiem wzrostu średniego 170-185 cm dla kierowcy i pasażerów.
5,0
Wyciszenie
Na autostradzie przy dłuższych dystansach nie odczuwa się prędkości, co przy prowadzonej konwersacji można łatwo przeoczyć 200km/godz,pod warunkiem jazdy w Niemczech na prostym odcinku bez ograniczeń prędkości.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze za wcześnie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze za wcześnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 210KM 154kW
[l/100km]