Dla zainteresowanych - kontynuacja uwag, tym razem po półtorarocznej eksploatacji i przebiegu blisko 40 000 km.
Twincharger działa bez zarzutu. Przegląd po 30 000 km kosztował niespełna 800 zł.
Wrażenia
4,0
Silnik
O silniku pisałem już wcześniej - w lżejszym samochodzie (np. Golf) może spisywać się rewelacyjnie. W CC należy ocenić go dobrze, ale na pewno nie sportowo. Elastyczny i kulturalny przy normalnej eksploatacji. Wymaga kręcenia do samej góry, kiedy chce się naprawdę zdecydowanie przyspieszyć. A i tak nie będzie to rakieta. Oczywiście wszystko jest względne i niektórym może się wydać całkiem szybki.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, bez uwag
5,0
Układ jezdny
Dość sztywny, bardzo pewny w zakrętach.
Komfort
3,0
Widoczność
Małe okienka
4,0
Ergonomia
Zasadniczo nieźle, ale kilka kiepskich rozwiązań psuje pozytywny obraz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla każdego
3,0
Wyciszenie
głośne zawieszenie, niezbyt miły odgłos silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do zaakceptowania - niska cena pierwszego przeglądu, przy jeździe eco - bardzo rozsądne spalanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
porównując z cenami konkurencji - cena ustalona rozsądnie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI BlueMotion Technology 160KM 118kW
[l/100km]