Silnik
: NOTORYCZNIE ZAŁĄCZA SIĘ WENTYLATOR GŁOŚNY JEST.
3,0
Całokształt
WITAM,MAM T6 Z 2016 2.0 7DSG,JESTEM ROZCZAROWANY,SILNIK Z ADBLU NIEMCY ZNISZCZYLI TAKI SUPER SILNIK DODAJĄC NIEUDOLNIE ADBLU,CO PARĘ KILOMETRÓW ZAŁĄCZA SIĘ WENTYLATOR I NIBY CHŁODZI PRZEDZIAŁ SILNIKA ŻEBY SIĘ NIE SPALIŁ(TAK OPOWIADAJĄ MI MECHANICY Z ASO WV,OCZYWISCIE KŁAMIĄ EWIDENTNIE WV TO SPIE.ZŁOM NIE POLECAM,DSG OK,MAM IVECO 2018 Z ADBLU I TAM NIE MA TAKICH EFEKTÓW JAK W PRZEREKLAMOWANYM I DROGIM WV,NIE KUPIĘ JUŻ NIGDY VW.ODRADZAM.WP
Wrażenia
1,0
Silnik
SILNIK WV ZEPSUTY PRZEZ KONSTRUKTOEÓW WV DODAJĄC NIEUDOLNIE ADBLU,CO CHWILA ZAŁACZA SIĘ WENTYLATOR.
4,0
Skrzynia biegów
7 DSG OK.CZASAMI PRZECIĄGA NA 2 BIEGU
3,0
Układ jezdny
W ZASADZIE OK TROCHĘ WACHLIWY NA ZAKRĘTACH.
2,0
Karoseria
LAKIER METALIK BARDZO SŁABY .ODPRYSKI NA MASCE.
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOCZNOSC BARDZO DOBRA.
3,0
Ergonomia
ERGONOMIA DOBRA W SRODKU DOSC CICHO.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
WENTYLACJA DOBRA OGRZEWANIE OK.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZESTRZEŃ OK
3,0
Wyciszenie
WYCISZENIE OK
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALANIE WYSOKIE 7 LIT.TO BZDURA REALNIE TO9 LIT.
1,0
Stosunek jakość/cena
WYSOKA CENA 151000 NISKA JAKOSC.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ODPRYSKUJĄCY LAKIER METALIK NA CAŁEJ KAROSERI
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZEPSUTA TURBINA PO 8,5 TYS.WYMIENILI NA GWARANCJI
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]