Układ elektryczny
: zeby wymienić swiece i kable trzeba zdejmowac kolektor
5,0
Całokształt
Miałem vw t5 1.9 tdi teraz mam t5 2.0 benzynz gaz przywiozłem go ze Skandynawii i uważam że jeśli kupi się zadbany egzemplarz nie będzie kłopotów więcej problemów sprawiał 1.9 tdi na pompowtryskach regeneracja pompek i turbiny póżniej wymiana głowicy tulejowanie gniazd pod pompki w 2.0 czuły jest układ zapłonowy ja wymieniam kable i swiece na sekwencji co 30tys km i jest ok. z poważniejszych napraw to słyszałem o przepustnicy powietrza choć na razie wszystko gra inna sprawa ja mam pewny przebieg gdyż kupiłem t5 od kierownika magazynu w którym pracowałem, wiadomo że większość aut w Polsce ma 180000 tys km przebiegu stąd jak sądzę problemy z wyeksploatowanymi egzemplarzami.
Wrażenia
4,0
Silnik
115 koni nie czyni go demonem prędkości ale daje rady nawet z kompletem.
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń krótka 1 i 2
4,0
Układ jezdny
zawieszenie jak zrobione dobrze się prowadzi
4,0
Karoseria
blacha już nie to co w t4
Komfort
5,0
Widoczność
dobra
5,0
Ergonomia
dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima dwustrefowa i dogrzewacz
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
sprzęgło sachs 700 zł bez dwumasy nie ma turbiny zaworków itp. taniej niż 1.9 tdi
4,0
Stosunek jakość/cena
adekwatny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z usterek to pompa wtórnego powietrza SAI 450 zł
przetarty kabel od abs w lewym tylnym błotniku
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
póki co poważnych usterek nie było ale jak wiadomo nic nie trwa wiecznie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]