Karoseria
: KOROZJA pod lakierem!!!! słaby lakier.
Silnik
: słaby silnik
Przeniesienie napędu
: Niewytrzymała skrzynia biegów, niewspółmiernie droga naprawa skrzyni biegów w VW T5.
1,0
Całokształt
Moja opinia o tym samochodzie jest negatywna. Męczarnia trwała 5 lat i wystarczy. Wydatki eksploatacyjne napraw VW T5 przekroczyły cenę nowego. Kupiłem Toyotę z fantastycznym silnikiem benzynowym o prostej i solidnej budowie. Można?
To paskudztwo T5 zepsuło całą moją wiarę w niemiecką motoryzację. Chyba już tylko Japońce trzymają jakość ;-(. Niestety Toyota w zakupie jest droga ale za to potem odwdzięcza się bezawary6jnością. Odradzam zakup VW T5 w wersji osobowej lub jak niektórzy nazywają w wersji multivan caravella. Złom!
Wrażenia
1,0
Silnik
Bardzo zawodny, bardzo trudny, bardzo drogi w częściach.
2,0
Skrzynia biegów
Po 150tys.km zaczyna czasami szarpać. Kończy się poważną naprawą. Naprawa jedyne 15 tys.zł. Tandeta!
3,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Korozja wszędzie, nawet koło klamek.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność, dobre usadowienie kierowcy.
1,0
Ergonomia
To nie jest tani samochód, ceny napraw i przeglądów są bardzo duże i bardzo częste.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zachodzące szyby przy nieprawidłowym ustawieniu w/g instrukcji.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chore koszty utrzymania. Ceny i częstotliwość wizyt serwisu to przegięcie. Non stop coś nie tak.
Alternator wymieniany 5 razy Boscha.
Pompa 2 razy.
Elementy zawieszenia trzeba wymieniać co 10-20 tys.km są tak słabe i do tego drogie. Komplet 2 tys.zł
Korozja, wszędzie pod słabym lakierem.
Skrzynia biegów nie wytrzymuje nawet 150 tys.km., naprawa skrzynie w VW T5 to majątek z kredytu w banku.
Cieknący układ różnicowy i uszczelniacz.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]