Zawieszenie
: TRWAŁE potwierdzają to moi znajomi z serwisu VW
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
naprawde jest wart swej ceny,nie rdzewieje,ładnie wygląda i nie traci na wartości.jeśli szukasz T5 to koniecznie bezwypadkowy i sprawdz jego stan i przebieg w salonie vw.To koszt 180zł razem z badaniem grubości lakieru,a możesz ustrzec się przed zakupem auta po karambolu,zalaniu wodą lub z przebiegiem 500tyś km.przekręconym na 130 tyś.(osobiście takie widziałem)
Wrażenia
3,0
Silnik
bardzo słaby,ale na taki się decydowałem,nie elastyczny i niska kultura pracy jednak bardzo trwała jednostka,nie wysilona i długowieczna,a przy tym baaaarzoooo mało pali i jest tani w utrzymaniu.
3,0
Skrzynia biegów
jak to w volkswagenie,rewelacja:lekko,cicho i wkońcu pod rękom.
3,0
Układ jezdny
nie narzekam,jest dobrze ale cały czas czuć że to bus.
Komfort
3,0
Widoczność
dobra,lusterka duże,ale trzeba przyzwyczaić się do grubych słupków z przodu
3,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok,KLIMA rewelacja
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam wersje 3osoby z przodu,ławka dla 2 pasarzerów jest skandalicznie mała,miałem wcześniej VITO i tam było dużo lepiej.Ale już tłumacze dlaczego;w T5 są barzo pojemne schowki w drzwiach kosztem ławki,w VITO odwrotnie schowków brak ale ławka z przodu wystarczająca.Tak się rozpisałem bo często jeżdzimy w 3 z przodu i najkrucej mówiąc w T5 to KOSZMAR!!!
3,0
Wyciszenie
Raczej słabo,silnik słaby więc w mieście często go słysze gdy trzeba przycisnąć gaz,na trasie jest ok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rewelacja;jeżdze w miarę ekonomicznie,miasto 60%-trasa 40% nigdy nie spalił więcej niż 8,3 non-stop z włączoną KLIMĄ.Minimalne spalanie 7litrów-ale trzeba robić trase naprawde ekonomicznie!Przeglądy w ASO bardzo drogie,wymiany oleju itd też drogie.Ja robie to wszystko w zaprzyjażnionym warsztacie i płace jak za najzwyklejsze TDI-tanio.
4,0
Stosunek jakość/cena
wiadomo,cena mogła by być niższa ale za jakość i legendarne i trwałe TDI trzeba zapłacić,można taniej ale w salonie fiata lub experymentować z francuskimi wynalazkami których nie da się sprzedać jako używane i skrajnie dużo tracą na wartości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do 60tyś.km.jeżdził w niemczech i tam nie zepsuło się nic(sprawdzałem w vw)ja zrobiłem 43tyś.i prucz rozrzadu,oleju itp.padł mi tylko czujnik światła stop i spalił mi przy tym 2 świece,odrazu wymieniłem 4 na zapas i wszystko kosztowało mnie 550zł.To dotychczas jedyna awaria.Sądze że to dobry wynik.Zawieszenie,tarcze,hamulce wszystko oryginalne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej,moje poprzednie auto(VITO)przy tym przebiegu było na rozsypce
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]