VW T5 OCENIAM BARDZO ŹLE. NOWY MODEL POWINIEN BYĆ LEPSZY OD POPRZEDNIEGO. NIESTETY KONSTRUKTORZY COFNĘLI SIĘ O JAKIEŚ DWA MODELE( ALBO KSIĘGOWI...) NIE POLECAM UŻYTKOWNIKOM POTZREBUJĄCYM NIEZAWODNYCH AUT. PRZEBIEG 580000 JEST AUTENTYCZNY. VW KTÓRYM JEŻDZE POKONUJE DZIENNIE PONAD 1000km, W WIĘKSZOŚCI PO NIEMIECKICH AUTOSTRADACH. POZA MNĄ UŻYWA GO JESZCZE 3 KIEROWCÓW, ALE NIE SĄ TO "MORDERCY" SAMOCHODÓW. KAŻDY Z NAS DBA O SWOJE NARZĘDZIE PRACY, NIESTETY POMIMO TEGO STRACH TYM JEŹDZIĆ.
Wrażenia
2,0
Silnik
SILNIK STRASZNIE SŁABY. DO TEGO CZĘSTE AWARIE TURBINY,
4,0
Skrzynia biegów
NA SKRZYNIE NIE NARZEKAM, MOGŁABY TROSZKĘ LŻEJ CHODZIĆ
4,0
Układ jezdny
NIESTABILNY W KOLEINACH, NA WYBOJACH ZMIENIA TOR JAZDY, CIĄGLE COŚ STUKA W ZAWIESZENIU,
Komfort
3,0
Widoczność
DOBRA WIDOCZNOŚĆ W TRASIE- DLATEGO, ŻE WYSOKO, ALE TO MA KAŻDY BUS, POZA TYM W MIEŚCIE KIEPSKO- GRUBE SŁUPKI I LUSTERKA JAK USZY SŁONIA,
4,0
Ergonomia
RADIO POD ZŁYM KATEM, SŁABO CZYTELNY WYŚWIETLACZ, DO TEGO ZA DALEKO. POZA TYM OK.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
WERSJA TRANSPORTER NA 9 OSÓB- W PEŁNYM SKŁADZIE W DESZCZU SZYBY PARUJĄ JAK GŁUPIE. (WYMIENIONE STEROWANIE NAWIEWAMI-COŚ SIE POŁAMAŁO W ŚRODKU...)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
KIEROWCA MA WYGODĘ, PASAŻEROWIE NIE.
1,0
Wyciszenie
CHYBA GOLFY II SĄ LEPIEJ WYCISZONE! BARDZO GŁOŚNY SILNIK, SZUM WIATRU I OPON NA DŁUGIEJ TRASIE ZBYT MĘCZĄCY.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA 1,9 ZA DUŻO
2,0
Stosunek jakość/cena
ZA TE PIENIĄDZE LEPIEJ KUPIĆ 2 SZT. VW T4!
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK WCZEŚNIEJ, POPSUTE STEROWANIE NAWIEWAMI, CIĘŻKO OTORZYĆ SZYBY, WYPADAJĄCY ZAMEK Z PRAWYCH DRZWI, ALARM NIE ZAMYKA DRZWI, WARIUJĄ KONTROLKI ZAMKNIĘCIA DRZWI, WSZYSTKO TRZESZCZY
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JAK JADĘ W TRASĘ TO BIORE CIEPŁE UBRANIA, NA WSZELKI WYPADEK,
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]