Układ elektryczny
: Klima, czujniki, czasem wariują wskaźniki.
3,0
Całokształt
Szału nie ma
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie dużo pali, jest trwały i póki co żadnych usterek poza wyciekami oleju ale to z racji przebiegu.
2,0
Skrzynia biegów
Haczy i są jakieś luzy, w warsztacie się okaże czy synchronizatory, czy jeszcze coś innego.
5,0
Układ jezdny
Dobrze zestrojone, mimo rozmiarów trzyma się na zakrętach, a przy tym można załadować auto do pełna i nie odczuwa się tej wagi podczas jazdy. Tył nie siada.
2,0
Karoseria
Wygoda wsiadania, dobra pozycja za kierownicą, nawet po długiej podróży wszyscy wysiadają bez zmęczenia. To na plus. Minus to jakoś plastików. Pokryte jakimś lakierem, który łuszczy się w każdym miejscu, schodzi farba z przeliczników, jednym słowem dramat i wygląda to koszmarnie. Za te pieniądze mogło by to lepiej wyglądać, wstyd kogoś do auta wpuścić. Pojawiają się skrzypienia z różnych miejsc. Na plus rozkładane łóżko z ostatniego rzędu siedzeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Mimo gabarytów autem jeździ moja dziewczyna i porusza się tym sprawnie jak zwykłą osobówką. Autko nie jest dłuższe niż zwykłe kombi, wszystko widać przy manewrowaniu.
5,0
Ergonomia
W drzwiach mieści się butelka 1,5 litra, pełno schowków, uchwyty na kubki, wszystko przemyślane.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby klimatyzacja 3 strefowa, ale tak naprawdę temperatura z tyłu zależy w dużej mierze od tego co się ustawi z przodu, a drzwi (są dam Wentylatory) dmuchają to dalej na tył. W upalne lato powyżej 30 stopni świeżo nabita klima nie daje rady schłodzić tak dużego auta, powinna być wydajniejsza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Żaden Sharan czy inne mały van nie zapewni tyle miejsca. Każde miejsce jest pełnowymiarowe i zapewni komfort i wystarczająco miejsca na daleką podróż.
5,0
Wyciszenie
Osobówce nie dorówna, ale jest dość cicho i jest przepaść między wersją transporter a Multivan czy Caravelle. Konstruktorzy się przyłożyli.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najmniejszy kłopot to spalanie. Większość części jest znacznie droższa niż w autach osobowych. Poczynając od części eksploatacyjnych jak opony klocki itp. Schody zaczynają się jak padnie jakaś część nie występująca w VW Transporter. Wtedy można się załamać ceną. Duży minus to też brak forów albo filmów na internecie jak naprawić te rzeczy których nie znajdziecie w VW Transporter. Np elektryczne dzrwi itd.
1,0
Stosunek jakość/cena
Drugi raz bym nie kupił, auto trzyma cenę chociaż nie jest jej warte. Lepszym wyborem byłby jakiś Ford Transit albo coś ze stajni PSA. Każde z tych aut było by znacznie młodsze.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma już prawie 15 lat i 300 tyś km, ale pomimo wszystko miałem inne starsze auta i nie było tyle awarii co tutaj. Teraz jestem w trakcie wymiany dmuchawy. Generalnie może mam pecha ale kilka drobiazgów w roku się zdarza.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nigdy nie stanęło na drodze, to już coś. Psują się głównie drobiazgi, chociaż mi padła pompa wspomagania kierownicy, maglownica też wkrótce do wymiany.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 174KM 128kW
[l/100km]