Zawieszenie
: MUSIAŁEM COŚ WYBRAĆ TYLNI AMORTYZATOR SIĘ TROCHE POCI
5,0
Całokształt
WITAM WSZYSTKICH, STARAŁEM SIĘ NA WSZYSTKIE PODPUNKTY ODPOWIADAĆ SZCZERZE.
AUTO SPEŁNIA WSZYSTKIE MOJE OCZEKIWANIA JEST PRZESTRONNE , BEZPIECZNE , WYGODNE , SUPER IDZIE, I JEST W MIARĘ EKONOMICZNE.
POLECAM WSZYSTKIM PODAJĘ NR. TEL . 505-555-149
CHETNIĘ UDZIELĘ WIĘCEJ INFORMACJI PO DŁUŻSZYM CZASIE UZYTKOWANIA . NAPEWNO GO NIWE SPRZEDAM TAK WIĘC CZEKAM NA PYTANIA CO DO TEGO AUTA.
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK 5 CYLINDROWY IDEALNIE WSPÓŁGRA ZE SKRZYNIA I GABARYTAMI AUTA. IDEALNA JEDNOSTKA DO TEGO AUTA. SILNIK DLA OSÓB KTÓRYM ZALEZY NA ELASTYCZNOŚCI AUTA. ODRADZAM JEDNOSTKI 1,9 NIE Z TEGO POWODU ŻE SĄ AWARYJNE ALE POPROSTU JEST TO TRAGEDIA DLA KIEROWCY- BRAK JAKIEGO KOLWIEK PRZYSPIESZENIA .SILNIK 2,5 R5 174 CIĄGNIE OD SAMEGO DOŁU. POWYŻEJ 3000 OBROTÓW WSPANIAŁE BRZMIENIE. O SPALANIU NAPISZĘ POTEM.
5,0
Skrzynia biegów
6 BIEGÓW MANUAL. WCZEŚNIEJ JEŻDZIŁEM AUTOMATAMI. CHCIAŁEM KUPIĆ RÓWNIEŻ MULTIWANA W ATOMACIE ALE WOLAŁEM KUPIĆ PEWNE AUTO W MANUALU NIŻ SZROTA SKŁADANEGO Z TRANSPORTERA CZY DWÓCH INNYCH AUT. DO SKRZYNI ZERO ZASTRZEZEŃ. NA 6 BIEGU PRZY 2000OBROTÓW JEDZIEMY 115KM/H PRZY 2800 OK 150KM/H.
5,0
Układ jezdny
JAK NA TAKIE GABARYTY Z CZYSTYM SUMIENIEM DAJĘ 5. ZAWIESZENIE JEST STWORZONE NA NASZE DROGI I POKONYWANIE DŁUGICH TRAS. W OSTRYCH ZAKRĘTACH TEZ ŚWIETNIE DAJE SOBIE REDĘ. ZAWIESZENIE MA PROSTA KONSTRUKCJĘ I BARDZO WYTRZYMAŁĄ POLECAM.
Komfort
5,0
Widoczność
AUTOBUS.
5,0
Ergonomia
DOSKONALE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
MAM KLIMĘ 4 STREFOWA 7 OSÓB I KAZBY ZADOWOLONY Z WYDAJNOŚCI.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DOSKONALE DLA 7 OSÓB , DŁUŻSZA TRASA 5 OSÓB I FULL BAGAZY I 5 OSÓB MOŻE SPOKOJNIE W NIM SPAĆ , DWA PRZEDNIE FOTELE ROZKŁADANE I TYLNIA KANAPA RÓWNIEŻ, BEZ BOKSU NA DACH . Z BOKSEM SPOKOJNIE MOZE JECHAC NIM 7 OSÓB BEZ MOZLIWOŚCI SPANIA W AUCIE.
3,0
Wyciszenie
Z WYCISZENIE JEST TROCHE GOŻEJ , JEDNAK TEN OPÓR POWIERZA I GABARYTY AUTA MÓWIĄ ZA SIEBIE. PROSZĘ WZIĄŚC POD UWAGE ŻE WSZEŚNIEJ JEŻDZIŁEM TOUAREGIEM I A6 .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JEST NAPRAWDĘ SUPER
MIASTO MAX 15L/100KM
MIASTO MINIMUN 11L/100KM
TRASA MAX 13L/100KM PRĘDKOŚĆ 160KM/H 180KM/H (TRASA GRÓJEC - RADOM-WARSZAWA-GRÓJEC- KÓŁKO ZROBIŁEM W CIĄGU 2,5GODZ.)
TRASA MINIMUM 7,4L/100KM WARSZAWA-WROCŁAW-WARSZAWA PRĘDKOŚĆ DO 120KM/H
CENY:
ŁOŻYSKO GÓRNE AMORTYZATORA 45 ZŁ. BARDZO DOBREJ FIRMY
FILTRY , OLEJ MOBIL ESP FORMUŁA 7,5 L, OKŁO 600ZŁ.
4,0
Stosunek jakość/cena
JA ZA SWOJEDO DAŁEM 70000ZŁ. ZA 2005R. MA ORYGINALNY PRZEBIEG W 100% I BYŁ PPRZYRYSOWANY CAŁYM BOKIEM ALE KUPIŁEM JUZ ZROBIONEGO W PL. STARE DZRZWI DOSTAŁEM DLA PORÓWNANIA JAKIE BYŁO USZK. SPORE RYSY OD BANDY NA AUTOSTRADZIE.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZROBIŁEM TYM AUTEM 8000KM. TAK WIĘC JAK COŚ SIĘ BĘDZIE DZIŁAO TO NAPISZĘ . ALE PODAJĘ TEL :
505-555-149 KAMIL
JAK NARAZIE TO TYLKO ŁOŻYSKO NA AMORTYZATORZE.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZROBIŁEM TYM AUTEM 8000KM. TAK WIĘC JAK COŚ SIĘ BĘDZIE DZIŁAO TO NAPISZĘ . ALE PODAJĘ TEL :
505-555-149 KAMIL
JAK NARAZIE TO TYLKO ŁOŻYSKO NA AMORTYZATORZE.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 174KM 128kW
[l/100km]